Sommaren är kort…..

…det mesta regnar bort!!! Suck! Pust! Stön!

Nu har jag klagat och nu förväntar jag mig strålande sol resten av Juli och Augusti. Bara så ni vet!

 

Har köpt och provat #Maria Nilas produkter och jag måste säga att jag är imponerad. Schampoo/Balsam #Structure repair håller vad de lovar:

Ett sulfat- och parabenfritt schampo för skadade, torra och kemiskt behandlade hår som återfuktar, bygger upp och stärker hårets struktur. Reparerande #algextraxt hjälper håret att återfå dess #naturliga styrka, mjukhet och glans. Colour Guard Complex reducerar färgförlusten som uppstår vid tvätt, värmestyling och skyddar håret mot UV-strålning samt fria radikaler.

IMG_4371

 

 

Om annika

Jag är en glad och eftertänksam kvinna i sina bästa år som älskar livet.
Det här inlägget postades i Aktuellt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

